BibTex RIS Cite

Sağlık Bakanlığı Performans Yönetimi Modelinin Hasta Memnuniyetine Etkileri: Poliklinik Hastaları Üzerine Bir Alan Araştırması

Year 2012, Volume: 4 Issue: 2, 235 - 248, 01.12.2012

Abstract

Sağlık Bakanlığı Performans Yönetimi Modelinin Hasta Memnuniyetine Etkileri: Poliklinik Hastaları Üzerine Bir Alan Araştırması

Year 2012, Volume: 4 Issue: 2, 235 - 248, 01.12.2012

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Harun Kırılmaz

Publication Date December 1, 2012
Published in Issue Year 2012 Volume: 4 Issue: 2

Cite

APA Kırılmaz, H. (2012). Sağlık Bakanlığı Performans Yönetimi Modelinin Hasta Memnuniyetine Etkileri: Poliklinik Hastaları Üzerine Bir Alan Araştırması. Organizasyon Ve Yönetim Bilimleri Dergisi, 4(2), 235-248.
AMA Kırılmaz H. Sağlık Bakanlığı Performans Yönetimi Modelinin Hasta Memnuniyetine Etkileri: Poliklinik Hastaları Üzerine Bir Alan Araştırması. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi. December 2012;4(2):235-248.
Chicago Kırılmaz, Harun. “Sağlık Bakanlığı Performans Yönetimi Modelinin Hasta Memnuniyetine Etkileri: Poliklinik Hastaları Üzerine Bir Alan Araştırması”. Organizasyon Ve Yönetim Bilimleri Dergisi 4, no. 2 (December 2012): 235-48.
EndNote Kırılmaz H (December 1, 2012) Sağlık Bakanlığı Performans Yönetimi Modelinin Hasta Memnuniyetine Etkileri: Poliklinik Hastaları Üzerine Bir Alan Araştırması. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi 4 2 235–248.
IEEE H. Kırılmaz, “Sağlık Bakanlığı Performans Yönetimi Modelinin Hasta Memnuniyetine Etkileri: Poliklinik Hastaları Üzerine Bir Alan Araştırması”, Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi, vol. 4, no. 2, pp. 235–248, 2012.
ISNAD Kırılmaz, Harun. “Sağlık Bakanlığı Performans Yönetimi Modelinin Hasta Memnuniyetine Etkileri: Poliklinik Hastaları Üzerine Bir Alan Araştırması”. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi 4/2 (December 2012), 235-248.
JAMA Kırılmaz H. Sağlık Bakanlığı Performans Yönetimi Modelinin Hasta Memnuniyetine Etkileri: Poliklinik Hastaları Üzerine Bir Alan Araştırması. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi. 2012;4:235–248.
MLA Kırılmaz, Harun. “Sağlık Bakanlığı Performans Yönetimi Modelinin Hasta Memnuniyetine Etkileri: Poliklinik Hastaları Üzerine Bir Alan Araştırması”. Organizasyon Ve Yönetim Bilimleri Dergisi, vol. 4, no. 2, 2012, pp. 235-48.
Vancouver Kırılmaz H. Sağlık Bakanlığı Performans Yönetimi Modelinin Hasta Memnuniyetine Etkileri: Poliklinik Hastaları Üzerine Bir Alan Araştırması. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi. 2012;4(2):235-48.