avatar
Tolga Torun Prof. Dr. BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın 2 Hakemlik 16 CrossRef Atıf 4
2 Yayın
16 Hakemlik
4 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Sosyal Medya Çalışmaları Sosyal Medya Uygulamaları ve Analizi Bütünleşik Pazarlama İletişimi E-Ticaret İş Bilgi Sistemleri Pazarlama Dijital Pazarlama Müşteri İlişkileri Yönetimi Pazarlama Araştırma Metodolojisi Pazarlama İletişimi Tüketici Davranışı Ürün ve Marka Yönetimi Girişimcilik

Kurum

BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Metaverse ve Din Kavramlarının Sosyal Medya Madenciliği Yolu ile İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Alanya Akademik Bakış
DOI: 10.29023/alanyaakademik.1099247
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1635

4

1

1635

Yayınlar

Metaverse ve Din Kavramlarının Sosyal Medya Madenciliği Yolu ile İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Alanya Akademik Bakış
DOI: 10.29023/alanyaakademik.1099247
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1635

1

1635

0

903

Yayınlar

Metaverse ve Din Kavramlarının Sosyal Medya Madenciliği Yolu ile İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Alanya Akademik Bakış
DOI: 10.29023/alanyaakademik.1099247
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1635

4

1

1635

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.